Komunikace nás těší a těší nás i radost klientů z každé změny.
Nesnažíme se školit v nepřirozené a umělé komunikaci, naopak vedeme klienty k takovému komunikačnímu stylu, který je autentický a vyvážený. Respektujeme individuální požadavky klientů a jejich přístup. Nabízíme spolupráci a inspiraci ke změně komunikačních návyků, aniž bychom brali klientům jejich vlastní prostor.

Záleží nám na těch, kdo jsou nemocní.
Věnujeme se vzdělávání ošetřovatelů, sester a lékařů v komunikaci s pacientem. Společně s psychology, terapeuty, lékaři a lektory ze zdravotnické praxe vedeme tréninky a školení. Vycházíme ze zkušeností PCA psychoterapie zaměřené na klienta (Client-Centered Psychotherapy, Carl Rogers) a systemické psychoterapie (ISZ).

Máme rádi neziskovky a chceme je podporovat formou vzdělávání a medializace aktivit.
Známe potřeby neziskového sektoru a kombinujeme je s principy a technikami, které jsou běžné pro komerční sektor. Netlačíme na pilu a vždy respektujeme etické kodexy jednotlivých organizací a pravidla práce s klienty v sociálních službách a dalších pomáhajících profesích.

Najdeme si čas na každého člověka.
Pracujeme individuálně s jednotlivými klienty, koučujeme manažery a připravujeme budoucí tiskové mluvčí i lídry ve veřejném projevu a komunikaci s novináři. Jsme schopni pracovat projektově a s respektem ke konkrétním přáním a požadavkům.







Komunikační a prezentační dovednosti

  • Komunikační dovednosti pro manažery
  • Prezentační dovednosti pro manažery
  • Verbální a neverbální komunikace
  • Empatie a možnosti jejího využití v komunikaci
  • Řešení konfliktů, zvládání námitek a krizových situací
  • Zásady veřejného projevu a vystupování
  • Prezentace před publikem
  • Koučování v manažerské praxi

Komunikace s médii a novináři

  • Základy Public Relations
  • Media Relations aneb komunikace s novináři
  • Školení mluvčích a managementu v komunikaci s médii
  • Prezentace před publikem a práce s mikrofonem
  • Psaní tiskových zpráv a příprava tiskových konferencí
  • Práce s příběhy a mediálně zajímavými tématy

Poradenství a konzultace

  • PR audit firmy či organizace
  • Konzultace PR strategie a mediálního plánu
  • Konzultace tiskových materiálů a tiskových prohlášení
  • Konzultace krizových strategií a krizového plánu
  • Zpracování tiskových zpráv a tiskových prohlášení



PR v neziskovém sektoru

  • Základy Public Relations v prostředí NNO
  • Školení v oblasti komunikace s novináři
  • PR audit organizace
  • Konzultace PR strategie a mediálního plánu s ohledem na možnosti NNO
  • Konzultace tiskových materiálů a tiskových prohlášení
  • Zpracování tiskových zpráv a tiskových prohlášení
  • Publicita v rámci dotačních projektů
  • Organizace a příprava tiskových konferencí

Vzdělávání zdravotnického personálu

  • Vzdělávání sester v komunikaci s pacientem
  • Produktivní a neproduktivní chování sester
  • Vzdělávání lékařů v komunikaci s pacientem
  • Vedení rozhovoru s pacientem
  • Empatie a možnosti jejího využití v komunikaci
  • Sdělování vážné diagnózy
  • Zvládání krizových situací v práci s pacientem
  • Zvládání komunikace s agresivními a konfliktními pacienty

Zvládání konfliktů a krizových situací

  • Zvládání agresivity
  • Zvládání krizových a problematických situací v práci
  • Řešení konfliktů v pracovním týmu
  • Práce s námitkami a nesouhlasem
  • Zvládání negativní zpětné vazby
  • Trénink modelových situací